Konu
arkadaşlar aşkta yardım edebilcek biri varmı :(
12-11-2006, 22:10:17
#7
MaviLim
Kıskanç ve şüphecisin yani...Uzakta ama hergün sık sık görüşüyorsan normaldir.barış ve çok görüşme biraz özleyin birbirinizi.