Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Kız arkadaşımın üstüne çok fazla gittim ve çok üzdüm konuşmuyor benimle ve şuanda uzaktayım ne söylesem düzelmiyo aramız bi yol gösterirmisiniz bana
Ona hiç söylemediğin sözleri bul mesela de ki,

Bebeğim, Benim diğer yarım, Benim dişi halim gibi
sonrada, her insanın kötü günleri olur birkaç gündür seni üzdüğüm için gerçekten özür dilerim ama inan isteyerek olmadı sana hiç yalan söylemediğimi bilirsin. İnsan hiç isteyerek kendini üzer mi?

Evet kendini de ki, onu kendinden ayrı tutmadığını anlasın



Yemezse ben boşuna çıkmışım bu kadar kızla demektir