Şöyle söyleyeyim ben Uzak ilişkileri asla tasvip etmiyorum.Uzakta oldugunuzda telefon msn gıbı ıletısım aracları yeterlı olmuyor.Onun ne yaptıgını bılmemek ıstedıgın an dokunamamak aynı zamanda güvensizlik doğurur.Bir süre sonra gerilirsin ve sık sık tartışmalar ve yanında yıne olmadıgın için basit tartışmalar basit ayrılıklar getirir.Ve bi yerde kopar.