Konu
arkadaşlar aşkta yardım edebilcek biri varmı :(
12-11-2006, 22:06:15
#4
deli dana
Efsane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Kız arkadaşımın üstüne çok fazla gittim ve çok üzdüm konuşmuyor benimle ve şuanda uzaktayım ne söylesem düzelmiyo aramız bi yol gösterirmisiniz bana
her zaman işe yarar;
"seni çok seviyorum, kusura bakma üzerine geldim, ama kaygılarım var" de ve susup özür dilemesini bekle