Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Kız arkadaşımın üstüne çok fazla gittim ve çok üzdüm konuşmuyor benimle ve şuanda uzaktayım ne söylesem düzelmiyo aramız bi yol gösterirmisiniz bana
her zaman işe yarar;

"seni çok seviyorum, kusura bakma üzerine geldim, ama kaygılarım var" de ve susup özür dilemesini bekle