1 yıldır beraberiz ve ciddi düşünüyoduk diyebilirim yani evliliğe kadar gidicek bi ilişki ve sorunumuzda 2 gündür üstüne fazla gidiyorum sıkıştırıyorum nasıl derseniz neredesin ne yapıyosun cevap gelmezse baskı yapıyorum ve sonra bişey oluyo neden araştırıyorum ve kızıyorum sonra bi konu açılıyo bişi söylüyo hemen yanlış anlıyorum kavga çıkarıyorum anlamıyorum 2 gündür sanki delirdim durmadan üstüne gidiyorum.şimdide ne yapıcamı bilmiyorum lütfen ne yapıcamı bir söylesin