Hadi yaptık diyelim. Tıkla tıklaa bi yere kadar. Reklam veren diyecek baan geri dönüşü hiç yok bu reklamların bir daha reklamda vermeyecek o zaman ne adsense kalır nede başka birşey. Saçma ve gereksiz bi yöntem diye düşünüyorum.