Böyle kafayla gidersek daha dünya bizi Çok DIŞLAR...

Bu düşünce tamamen yanlıştır.Hem google hemde bizler açısından.İşte bu yüzdendir ki malesef İnternet reklamcılığında en çok banlanan kişi Türkiye'dedir.