Öncelikle arkadaşlar ve değerli büyüklerim. Bu yazıyı sorunlu görenler olabilir. Olsun diyerek sözlerime başlıyorum.
Bu forumdaki herkesin günlük minimum 10 ayrı web sayfasına girdiğini düşünelim. Pek çoğumuzda temalar in_dirmek, video izlemek gibi keyfi ve çıkarımıza olağan işlemlerde bulunuyoruz. Ancak kaçınız girdiğiniz ve hizmet edindiğiniz bu siteden bir reklâm tıklayarak çıkıyorsunuz? 1 veya 2 kişi. Diğer taraftan pek çoğumuz arama motorlarını kullanarak bazı sitelere ulaşıyoruz. Birkaç ufak hizmet edindikten sonra tekrar arama motoruna dönüp oradan aramaya devam ediyoruz? Ne var ki az önce girdiğimiz sitede bir arama motoru gelir eklentisi var. Nedense bunu hiç kullanmıyoruz!
Sözün özü burada binlerce kişiyiz. Bu denli düşünceli olsak eminim herkes bir ucundan gelir elde edebilir ve harcadığı emeklerin karşılığını alır.
Not: Sayın forum yöneticisi arkadaşlar ve büyüklerim. Konuyu ilgisiz algılıyorsanız lütfen üyelik iptalimi gerçekleştirin. Eğer haklı olduğumu düşünüyorsanız. Gerekli düzenlemeleri yaparak yazıyı yapışkan hale getiriniz. Teşekkür ederim.