Konu
Googlebot'la İlgili Bir Sorun
07-11-2008, 02:21:49
#2
_master_
yanlış anlamadıysam, robots.txt dosyanız şu şekilde :
UserAgent: *
Disallow: /
bunun manası root'tan itibaren bütün dosya ve dizinlere hiç bir bot giremez demektir.
doğrusu şu şekilde olmalıdır :
UserAgent: *
Disallow: