Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telsim kullanıyorum fazla konuşmuyorum ama haftada 5000 sms 15 kontör.
sanırım 5 dakikasıda 1 kontör.
mesajlasmak istiyosan ideal, ama yok konusacam diyorsan avea daha mantıklı gibi
ben hemen hemen hiç konuşmuyorum sürekli mesajla işim oluyor.vodafone kullanıyorum ve bu 5000 sms 15 kontör olayı acayip ilgimi çekti,ilk kez duydum.başvuru filan mı yapmak gerekiyor acaba hemen yapayım nasıl olacaksa

bu arada bugün okuldan gelirken bi telefoncunun önünden geçerken bişey dikkatimi çekti.2 satış vardı dükkanda;birisi 20 kontörlü avea hat 3 ytl,digeri ise 20 kontörlü avea hat 5 ytl.bunların arasında ne fark var ki birisi 3 digeri 5 ytl?