Merhaba,
Az önce telefonuma bir mesaj geldi. " Değerli müşterimiz mobiloyuncu servisinden aldığınız oyun için hattınızdan 3 günde bir 2 kontür tahsil edilecektir." mesajı geldi. Benim böyle bir talebim olmadı. Nasıl oluyor bu arkadaşlar