Konu
rc3 de açıkkmı var??
12-11-2006, 15:25:20
#3
tosih
tmm dosyaları yükledim tekrar. düzeldi.. sanırım shell olayı var. da server ztn bnm vps. nsl bulucam bu shell olayını nsl çözcem..