EyE arkadaşım Maduriyetini anlıyorum

php ni suexec olarak derle ve CGİ üzerinden çalıştır böylece başka hesaplara sızamazlar.

Shell ve türevi attıkları yerde mahsur kalır böylece herkez kendi hesabından sorumlu olur.