ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası Daha Uygun Sanırım https://www.r10.net/forumdisplay.php?f=238
ErdeM teşekkürler, uygun bi yer bakıyordum bende arkadaşa, tekrardan teşekkürler.