yav ne çabuk okudun.
sağolasın.
iyi bir içerik hazırlarım..yapım aşamaları vs..vs..kayıtlar gibi..
ama şurda doğru mu yoksa yanlış mı düşünüyorum onu bilmiyorum..

çok emek verilen siteler var..özgün içerikli..yazıyorlar ..çiziyorlar..
ama gel gör ki,sitenin konusuyla alakalı reklamları çok az veriyor..

bende bundan çekiniyorum biraz işte..
yani yol yakınken başka bir koyuma mı yönelmek lazım acaba..gibi bir durum içindeyim..

EDİT:uyumamış kimse daha..
anladım @cool
aklımda bu yukarıda anlattığım şeyler vardı..reklam geliri ..vs..vs..
nasıl olur acaba diye..
iyi olur diyorsanız..denenebilir artık..