Smf de 75000 indexli sitem var(dı). Konuları kendime göre süslüyordum. Bazı yerler büyük açıklamalar renkli. Bazı cümleleride kendim yazıyordum. Böyle oluncada konular özgün oluyordu. Google sanki özgün sitelere daha çok değer verip indexliyor. Her konuda default yazı tipi kullanma derim.
genelde konuları forum üyeleri gönderdiği için ben fazla birşey yapamıyorum hatta hiç konu göndermiyorum