Arkadaşlar son günlerde herkezin şikayet ettiği ve benimde çok rahatsız olduğum bir durumlardan biri durduruldu deyip beyaz bir ekran açılması. Örneğin şöyle açıklayabilirim 10. postu siz yazıyorsunuz 2. sayfaya yönlendirmiyor direk durduruldu diyor ve beyaz ekran çıkıyor. Bunun google adsense kodlarından olduğunu anladım aşağıdaki benim kullandığım kod. Her sayfada ilk mesajda gözükmesini istiyorum ve bunu kullanıyorum.
<if condition="$post['postcount']%10 ==1">
reklam kodu
</if>
Yardımcı olursanız sevinirim.