Alıntı
iyi hoş güzelde bu adamlar ya banlanırsa? yani bi reklama 100 defa tıkladı adam? ee ne olur? direk ban bu ekmekle oynama olmaz mı bunun yerine dilekçe filan toplayıp google irlandaya göndermek daha cazip daha etkili olmaz mı?
Merhaba Serkan sen galiba iyice okumadın yazıyı bak burada ne yazmışım.
Fakat günde her birimiz farklı sitelerden 10 reklama tıklasak.