Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi hoş güzelse bu adamlar ya banlanırsa? yani bi reklama 100 defa tıkladı adam? ee ne olur? direk ban bu ekmekle oynama olmaz mı bunun yerine dilekçe filan toplayıp google irlandaya göndermek daha cazip daha etkili olmaz mı?
Aynı kişi aynı siteye 1 den fazla tıklamadıktan sonra sorun olmaz