Google'ı Her Mouseunu elime aldığım bilgisayarı açılış sayfası yapıyorum.ve benimde açılış sayfam Google.Ve Ve Google'ın yaptığı Chrome olmasa ve arama motoru olmasa belkide r10'a zor gireceği.

r10'a Girerken Google'a yazıyordum alttaki sayfadan giriyordum.Şimdi Yine bir Google yapımı Google Chrome ile direk girebiliyorum.

Teşekkürler Google