şuanda google yahoo nun çok üstünde ve birinin veya birilerin google ye dur demesi gerektiğini düşünmekteyim makaleyi yazan arkadaşın dediği gibi google tekelleşiyor. Yakında sadece google ye muhtaç kaldığımızda rekabet olmadığında en büyük zararı bizlerin alacağına inanıyorum.
Bu güzel makale için arkadaşa +rep