Özete bayıldım doğrusu...

Biz doğalgaz kullandığımızda iran kazanıyor
Biz telefonu kullandıkça telekomin sahibi yabancılar kazanıyor

Sonuç olarak kapitalist sistemde sermayeyi koyan kazanıyor. Rakip olmak istiyorsan sermaya koyacaksın...