Konu
Nostalji
04-11-2008, 11:53:22
#58
slacker
kurtadam zevce netbul meşhurdu o zamanlar bide cigcigi mi ne vardı
bunlar hatırladıklarım he bide ikiztepeler mi ne vardı hiç girmemiştim de arkadaşlar konuşuyodu aklımda kalmış