2000 senesinde ilk net ile tanıştığımda ShowTVNet un harry potter bölümünde chat vardı orada baya kopuyorduk. arabella nickinde bir sevgilim vardı. chat kaldırılınca sevgilimide kaybettim seni seviyorum arabella. Bir gün bu yazıyı google sonuçlarında bulursan bana pm at .