2000 senesinde ilk net ile tanıştığımda
ShowTVNet un harry potter bölümünde chat vardı

orada baya kopuyorduk. arabella nickinde bir sevgilim vardı.

chat kaldırılınca sevgilimide kaybettim

seni seviyorum arabella. Bir gün bu yazıyı google sonuçlarında bulursan bana pm at

.