Forumda bin kere yazıldı sanırım. Ama yine birisi soruyor. Ve bin kişinin daha o yazıları okumadığı görülüyor. Bu sadece forum sitelerine de uygulanmaz tüm indexi yüklü siteler için geçerlidir.

Google indexlediği bir sitenin tüm sayfalarını teker teker göstermez. Google ın işi arama yapmaktır bir sitenin indexlediği sayfalarını göstermek değil. O sayfaları size teker teker göstermek sıralamak için değil içeriğindeki bilgileri arama sonuçlarında göstermek için sıralar.

Eğer siz bir sitenin indexini yazıp 10. sayfaya kadar gidiyorsanız google da sizi kibarca reddeder.
Aslında bu kibar mesaj "bot musun bot zekalı mısın bir siteyi görmek istiyorsan serverımdaki indexine değil direk git sitenin kendisine bak" demektir

Çünkü bir sitenin tüm indexine sırayla bakan bilgisayar ya e-mail, ya da özel bir kod arayan bottur, ya da kötü niyetli biridir.

Çünkü bir siteyi görmek isteyen adam google indexini değil sitenin kendisi gezer Böylece zaten arama sorgularına gereksiz sorgular ekleyerek google serverlarında da trafik yaratmaz. Yoksa adam yazardı bir bot 1 milyon web sitesini sırayla google indexinde sıralatır sayfa sayfa içindeki mail adreslerini falan toplardı.

Şuraya yazıyorum bir aya kalmaz biri daha soracak. Yine birileri bilgisayarına virüs kapmıştır, pinglemişsindir falan diyecek bazıları da forum sitelerine yapıyor bunu diyecek eminim :P