Mail yollamaması mantıklı, bu adsense gibi resmi bi olay değilki. indexleriken mail yollamadığı gibi indexleri silerkende yollamaması normal.
Google şu banlama olaylarını da attırsa da artık bıraksa millet bu ucuz hileleri. Üstelik bide genç yavrucaklara da sanki hiç hile değilmiş te güzel bi taktikmiş gibi öğretmiyolarlarmı deli oluyorum..