4 gündür botnet sadlırısı var hesabım kitlendi.Tüm siteler kapalı...Hala saldırmaya devam ediyorlar.Bunun bir çözümü var mı arkadaşlar?


Heyyy adamım bırak saldırmayı bak sana 4 gündür buralarda küfreden birileri var ...Hiçmi gururun yok senin.Neyse ki stres atıyorum senin sayende...Hay bin kunduz