öyle bişey ben denedim microsoft spf kaydı yapıyorsun ancak bi işe yaramıyor ben sitemi kaydettim yinede spama düşüyor siteyi ilk açtığımda düşmüyordu 1 ay sonra düşmeye başladı farklı bir sırrı varsa bilen varmıdır acaba