Konu
adtech
02-11-2008, 20:49:14
#44
tosih
dikkatimi bişey çekti şu son 2 günde,gariptirki, adtech ve reklamstore aynı anda gidiyor, aynı anda düzeliyor
aynı dc de fln mı acaba ?
yada birbirlerinemi saldırıolar nedir