Arkadaşlar dün akşam sadece sorunu yazdım ama anlaşılan millet patlama noktasındadır. arkadaşlar yinede adtech arkadaşım değil yakınım değil hiçbir çıkarım yok. ama adamlar yinede belli başlı uğraşıyorlar insanlar kazanıyor. bazı sorunlar var ama ben düzeleceğine inanıyorum adamlarda ödeme konusunda yamuk yok.