Konu
Ucretli Abonelik Yoneticisi By Mugi
02-11-2008, 13:10:40
#4
foxfire
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
peki parayı yatıranın hesabı otomatikmi açılıyor giriş yetkisi yoksa biz manuelmi acıyoz