bişi olmaz üzülmene değmicek
3 sene önce kartımdan 3000$ çekilmişti
borca itiraz et
kendi borcunu öde

sora araştırıolar
haksız çıkarsan %80 faizli ödersin
haklı çıkarsan zaten bişi ödemen gerekmez

kendin almadığına eminsen sorun yok zaten