syuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi arasın şunun cebini log'ları koysun buraya (:
sende rasim 2.. cep'den arayınca log nasıl koyulacak.. Hey Allah'ım

Rasim ; Türk İnterneti seninle gurur duyuyor !