Arkadaşlar dün akşamki sitemli mesajımdan hayli sinirlenmiştim. Bu kadar temiz bir site nasıl olur da sıralamada gözükmez nasıl olur da kaybolur diye inanın çok üzülmüştüm. 2 yıllık emeğim bir anda uçup gidivermişti. E-ticaret sitesi olduğu içinde çok büyük bir hiti vardı haliyle adwordse para vermeden çok güzel iş yapıyordum. Kaybolan hiti adworsle kazanmaya çalışmak günlük 300-400 YTL adworse para vermek demekti. Gece bunu düşünerek uyudum daha doğrusu uyuyamadım. Sabah bir umutla belki gelmiştir diye baktım hemen. Aman Allahım o da ne sitem eski yerine gelmişşşşşşş

Dün ne kadar üzüldüysem bugün o kadar mutluyum. Arkadaşlar inşallah herkes hakettiği yeri tekrar almıştır.

Herkese Günaydın....