Hocam kimseye saygısızlık etmiyoruz ki burada? Ben sorun yaşadığım firma adlarınıda sıralamadım. İsteklerim burada yazılı. Bunları ben arıyorum. 10 Tane adam bir firmaya mükemmel dese ben bakacaklarıma yine bakacağım. Görüldüğü gibi henüz anlaşılamadı. Ben herşeyi yapabilen ve teklifi verenlerle görüşüyorum. 20 kişi olmuştur ama anlaşılmadı. msnde de var birçok kişi ama aklım yatmadı henüz anlaşma sağlanamadı. Konu kilitlenmeside nedir yani? Aradığımızı bulmak için bu bölüm bizde istek yazdık ve teklif bekliyoruz olay bu. Kimse kötülenmiyor ya da övülmüyor