Şu an kapalı olan bir sitemde adtech reklamı kullanıyordum. Fazla gelmiyor diye kapattım ve hesabımda 0.05 dolar var olarak gözüküyordu. Erken ödeme talebine basmıştım dalga geçer gibi.
Bugun ATM ye gittim hesap özetine bastım neyse geldi karşıma dökümler birde ne göreyim 0.03 ytl yatırmışlar babamın karta Dedim helal olsun valla sonradan baktım 0.02 de vergiye falan gitmiş. Tebrik ettim valla...