ücretsiz yapsa güzel olur ama zor bnce.
diğer yandan ücretlendirmeyi yapabileceği bir sistem aklıma gelmiyor. mantıken ücretsiz sunar ama türkiyeyi bu hizmet kapsarmı bilemiyorum
google checkout ile alır ücreti problem olmaz

yani eğer yurtdışı numarası vericek ve mesajlaşabiliceksek bunu sömürüyü önleme açısından makul bir fiyatta yapsa yeter bence.