ücretsiz yapsa güzel olur ama zor bnce.
diğer yandan ücretlendirmeyi yapabileceği bir sistem aklıma gelmiyor. mantıken ücretsiz sunar ama türkiyeyi bu hizmet kapsarmı bilemiyorum