Forumda bir aralar ' ADSL kullanmak için telefon hattına gerek yok ' gibisinden tartışma vardı, araştırın isterseniz.
defalarca açılmış ve kazanılmış makemeler var..
bir hizmet almak için bir başka hizmetin zorla satılamayacağına dair ama telekom uygulamadığı iin bir de o amaçlı davalar açıldı..