Konu
1 Kasım Sabit Telefonları Susturuyoruz !!!
31-10-2008, 13:10:35
#6
Rudeboy
SyhByz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adsl için mecburen kullanıyoruz bizde yoksa anında kapatırdım
Forumda bir aralar ' ADSL kullanmak için telefon hattına gerek yok ' gibisinden tartışma vardı, araştırın isterseniz.