SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsl için mecburen kullanıyoruz bizde yoksa anında kapatırdım
Forumda bir aralar ' ADSL kullanmak için telefon hattına gerek yok ' gibisinden tartışma vardı, araştırın isterseniz.