Konu
Bu domainlere ne post atarsınız?
31-10-2008, 12:49:51
#19
DuZCe_
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
turker66 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yarın saat 17.00 a kadar zaman koyuyorum arkadaslar kımde kalırsa.düşünecegız post sayısını
böyle bır sure koysanda, bızde ona gore hareket etsek demiştim