Konu
sixvideo 2.0 kullananlar için video teması
31-10-2008, 12:21:40
#7
akales11
Kardeş bakarak yaptım diyorsunda temanın aynısnı çalıp kopyalamışsın...
çok iyi bakmışsın ama buna tema çalmak denir.. site sahibi şikayetçi olursa herhalde banlanırsın...çünkü gifler bile aynı