Kardeş bakarak yaptım diyorsunda temanın aynısnı çalıp kopyalamışsın...
çok iyi bakmışsın ama buna tema çalmak denir.. site sahibi şikayetçi olursa herhalde banlanırsın...çünkü gifler bile aynı