Cemin yaptıgı yada yapacağı herhangi birşey yok.Sadece piskolojik destek verebilir cem.
Ben 2 aydır verdıgım bir emek var.
Bana saçma geldi sadece onu söylemek istedim.Pişmanda oldum.Konu dağılmasın tüm arkadaşlara başarılar dilerim.
saol abide sende biraz kücümsüyomus gibi konusuyon
olamazsın olamazsın tarzından