bendede bi gudubetlik var yazdan beri bitmek bilmiyor..önce staj yapmak için ayarladığım fabrika battı rusyaya kaçtı stajım yandı okul ototmatikmen uzadı.büyükten başladı.sonra telekom durduk yere kablo yenilemek için ev telefonumu kesip kabloyu çekmiş kabloyu çekince adsl ile beraber fotoğraf makinam düşüp ekranı kırıldı..ve yaz boyunca iki tane script işi almıştım paraya cok ihtiyacım varken adamlar daha pahalıya anlaşıp başkasına yaptırdılar sebebini bir türlü öğrenemdim...daha da bir ton ufat tefek gudubetliğim var 3 aydır..ayrıyeten okey ve batak oyunlarında ayıptır söylemesi yenildğim enderdir 3 aydır gün göremedim

aslında seninkiler pek bişi değil