Konu
Nedir bu başımdaki şanssızlık belası?
30-10-2008, 19:49:51
#3
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Bir sen değilsin böyle düşünen ve bu tür olaylarla karşılaşan.Yalnız değilsin yani