Kargo konusunda anlaşma yaptım sayılır. olursa zaten aracı olarak cok daha ucuza kargo gönderimi yapılacak.

Domain ismini de siliyorum şimdi ama şimdiye kadar alan almıştır. Ben bunu hayır için yapıyorum insanların vicdanı varsa bilmiyorum. Hayırlısı olsun.. teşekkür ederim.