iyide arkadaşım, kafama takılan o eşyaların kargosunu kim yapacak. Alan kişi ya eşyayı geri yollamadı, bunun mahkeme işleriyle kim uğraşacak. Hadi hibe etsin diyorsan onu kim yapacak. Zaten ülkenin durumu belli, Ülkemizde yaşayanların %40'ı açlık sınırında yaşıyor. %50'si normal geçimini sağlıyor ve malesef sadece %10'luk kesim zengin statüsüne giriyor.
Benim kendi düşüncem bu şekil bir site açmak için ilk önce bi vakfın olmalı ve o %10'luk kesmin en azından yarısını tanımalısın ki adamlar sitene girip, ihtiyacı olanlara ihtiyacları doğrultusunda yardım yapsın. Diğer şekilde hayalden öteye geçemez projen diye düşünüyorum..
Yinede asp bazında siteyi kodlarsanız takıldığınız yerlerde bana sorabilirsiniz. Elimden geldiğince yardımcı olurum..