bende de aynen kardeş. ne uyarı maili ne de hesabın durdurulduğna dair birmail. olduğu gibi kapatmışlar. hele de ödemeleri alacağımız zamana denk gelmesi daha da bir koyuyor....

büyük geçmiş olsun.