ilteris83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yettim gaaali ne va sadıc ya uşak şivesine hayranım tanıdığım bir arkadaş var msn i ni ekleyip görüşebilirsin adresi admin@karakterim.com
arkadaşın msn ye gelmiyor


başka yok mu uşak'ta webmaster