siteye girdim ve 5 tane adtech reklamı karşıma çıktı. bende kapadım siteyi. yani ilk başlarda bu kadar kasmayın reklam için. biraz siteyi geliştirin rayına girsin site, daha sonra reklamınızı yavaştan yavaştan yerleştirin. benden size tavsiye